torsdag 13 januari 2011

Babyboom!

Johanna min vän från Kungsbacka fick barn för ca 1 vecka sedan.
En gammal klasskompis fick barn för ett par dagar sedan och en annan klasskompis är beräknad till imorgon.
Ploppar upp barn både här och där!
Känns ju intelängesen man själv låg på förlossningen och BB.
Men det är ju faktiskt hela 4 månader sedan!
Tiden går ovanligt fort just nu.
Idag har jag och Leon än så länge haft en ganska slapp dag.
Sovit lite tillsammans som vi aldrig gör annars.
Nu sitter han i sin babysitter och skäller på mej för att jag inte tittar på honom.
Men fort jag kollar lite på honom så skiner han upp som en sol.
Så det är bäst jag ger hela min uppmärksamhet till honom nu.
Det är ju så sällan han får all...

1 kommentar:

Larsson sa...

Jag tror att jag har ditt halsband? :) Du glömde nog det när ni var här.