tisdag 22 september 2009

Lite Rhodos


Min lilla tjej, gladast på hela landvetter strax innan vi boardade planet. Sen somnade hon efter att ha fått lite panik i det trånga sätet vi satt i. Tomas A Cook eller va det heter kör antagligen med policyn "skit i ungarna, vi sätter medelålders kvinnor och män där det finns lite extra plats, vi kan sträcka oss till en 10 åring...max!"
Men det gick bra ändå.



Samling i vår säng. Ser ni Grys crib? Hur söt som helst. Gissar på att den var ca 20cm kortare och 10cm smalare än den hon har här hemma. Melvin fick sova i en vanlig resesäng så vi var ganska nöjda. Men om ni ser på bilden så ser ni ungefär hela vårt rum. Daniel och Anneli samt Benke och Berit fick varsitt jätterum. Lite konstigt eftersom både vi och fam Andersson/Röjgren var tre. Men allt går bara man vill såklart. Vi var ju knappt där ändå.

Glass är jättegott...


En dag med mopeder (och en bil med barn i)... Vi kan kalla det för äventyr.

Ne jag hade inte velat simma i det där vattnet ska jag säja... Urk!

En 50-åring lapar sol, såhär ser det ut då, med lite Foggerty i lurarna

Badpojkarna skålar i havet med lite Amstell kanske?

På svärfars stora dag tog vi en utflykt till gamla stan...

...och drack underberg med familjen Röjgren.

Tog nog tre kort till med min kamera, sen gick fokusen sönder. Bara halva veckan kvar... Blev inte lite sur när alla bilderna helt plötligt blev suddiga...
Fuck!
Men vi hade en jättemysig resa och alla var mycket nöjda. Självklart brände jag mej på både framsida och baksida (varför kan jag aldrig lära mej??) så nu flår hud jag som katten fäller päls (verry mycket)

Snart kanske det kommer fler kort (som om dessa inte räcker) för jag har tänkt mej att sno de andras kort också. Inte bara jag som hade kamera såklat!

Men... tycker ni inte de har väldigt avancerade cyklar på Rhodos?


Ser liksom lite tungt ut att trampa.... Eller?

Inga kommentarer: