måndag 28 september 2009


I love them...
Men just nu står byrån i hallen, där kommer den inte stå sen, den kommer få bo i gästrummet. Och hallbordet som står i "finrummet" saknar sina stolar som kommer stå på varsin sida sedan.
Behöver ett råd dock. Ska jag måla byrån vit eller ska jag behålla den som den är? Mamma tyckte jag skulle måla båda svarta, men jag är tveksam till att måla hallbordet överhuvudtaget. Tycker om det som det är. Under det står det vart det bott förut. Ganska skoj faktiskt... Men jag tror inte att jag gjort något lika stort fynd som med stolarna, även om jag betalade 50:- för båda tillsammans.

3 kommentarer:

En stadspinglas liv på landet sa...

Hej tjejen! superfin byrå. vad hittade du dom fina möblerna? jag tycker du ska behålla dom som dom är. -talet är dumt att måla över... Just dom möblerna från den eran är så mycket snyggare som du säger själv. Hittar man gamla fula möbler eller ekmöbler som är skadade så tycker jag man kan ta fram penseln. Men taeak är ändå teak :D

Måste komma hem till er och se hur fint ni fått det. Tycker tapeten den röda man ser på bilen är så fin.

kram

Kul när du bloggar :D

Unknown sa...

jag röstar för svart, pappa målad ett gamalt bord för mej i lackvsart ocj likaså för mamma ur snyggt!

Lina Gson sa...

Nja de kommer nog förbli som de är... Får se hur jag gör med placering utav byrån bara.. Tradera kanske... Eller gästrum... Den frågan har jag ställt mej ett par gånger nu...