tisdag 29 september 2009

Ge-Kås fynd!

Japp, jag har faktiskt fyndat. Hittade två tunikor till mej själv. En som var vit med blommor på och en som påminde om jeans från Encore. Läste ni? De hade Encore kläder på Ge-Kås!! Kände mej som världens rikaste när jag kom hem med den, och jag betalade endast 199kr för den. Kan tänka mej att den gått för runt 500 i vanliga fall, om inte mer. Då börjar jag undra, var det något fel på den eftersom de inte skickade ut den till de vanliga Encore-försäljarna... Har inte hittat något ännu så jag är fortfarande nöjd.

Gry fick en jacka med tillhörande brallor inför vintern. Hon valde ut den själv. Eller ja... Hon tog tag i den och vägrade släppa. Ganska lustigt för det var den snyggaste där fanns. Tänkte köpa både overall och termobyxor med jacka. Men bara det settet vi köpte kostade hela 359 spänn. Helt ofattbart dyrt att köpa kläder till småttingar. Hon fick också en fleecetröja som kan vara go att ha nu när det börjar bli lite rått. Tänkte ha den under de andra jackorna nu innan det blir riktigt vinterkallt.

Tobbe, som inte var med, fick ofattbart mycket. En tröja, en skjorta och 10 par sockar. Mer än både mej och Gry som kämpade runt inne i varuhuset. Eller.. Jag kämpade, Gry försökte mest klättra ur vagnen, käka upp shoppninglistan, öppna våtservettpaketen osv.

På torsdag har vi kundkväll på jobbet och jag ska utföra huvudmassagen. Men jag har för tillfället tappat mitt minne i den delen av huvudet och kommer inte ihåg den exakta ritualen... Imornkväll blir det inpluggning och jag kommer känna som om jag gå på gymnasiet igen.
Yssa...

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Hjärtat, kom inte här och tro att det är något fel på kläderna bara för det är Gekås! Vi får ofta in partier med märkeskläder och det är INGET fel på dom, kan bara vara så att det är förra årets modell...Men jag har sett dom du menar, kanonsnygga:)