tisdag 4 augusti 2009

Stressad, lite smålättad och orolig

Hur kan man vara det på en och samma gång tänker ni... Det kan man... Är stressad för att min älskade sambo, numera fästman hihi, kollar på en film som handlar om ett jäkla monster som attackerar Manhattan och en snubbe som filmar allting. Alla dör och den va helt kass. Jag blir bara stressad utav sådana filmer...
Lättad är jag för jag ringde idag ett samtal som jag bävat för. Inte alls kul, men det gick (som det brukar göra när jag bävar för något) förvånansvärt bra. Personen jag pratade med var trevligare än jag väntade mej. Väldigt skönt.
Orolig är jag för min lilla tjej som har utslag över hela magen, ryggen, nacken och halsen... Funderar på om hon har vanliga nässelutslag eller om hon är allergisk. Känns mer som allergi. Därför är jag orolig. Tänk om halsen svullnar upp och hon kvävs i sömnen. Varför ska jag alltid skrämma upp mej själv med sånna här saker. Hon har haft utslagen hela dagen men inga tecken på svullen hals... Får kolla in till henne sen innan vi går och lägger oss.
På tal om det så ska vi nog göra det nu snart... Lägga oss alltså.
Ska också informera om att allt på jobbet går jättebra. Just nu jobbar jag halvtid.
Kolla in sidan
PAUS
Puss o kram på er och hej igen!!

2 kommentarer:

Gerda sa...

Woöhw! Blir ju stressad själv bara av att läsa.
Fick du mitt sms i fredags om utgångsplaner på fredag? Linda kunde inte men jag och Cattis laddar. Kan du/ni?
kramar

Sigrid sa...

Tycker du ska bli lite bättre på att uppdatera din blogg!!