tisdag 24 maj 2011

Måste bara tipsa!

På mitt jobb nere på Breared,
Paus Frisör & Inredningsbutik,
så har vi börjat sälja rena rama mirakelgrejen!
Ett magnetarmband som hjälper mot allt från sömnsvårigheter till huvudvärk och ledvärk!
"Armbandet kombinerar den naturliga kraften hos

magneter med den välgörande effekten hos minusjoner.
Det främjar läkning & smärtlindring.
Det kan bäras när du sover då minusjonerna bidrar
till att din kropp kommer i balans & motverkar
positiva joner som kan orsaka sömnsvårigheter & stress."
Min Tobias fick ett utav mig igår, jag har redan ett själv, och han somnade fortare än på länge igår kväll, dessutom har han sovit ovanligt gott i natt.
Första och främsta anledningen till att jag skaffat mig ett är att jag vill bli av med min huvudvärk och att jag vill bli lite piggare.
Huvudvärk har jag inte haft sedan jag tog på mig det, lite piggare har jag blivit (även om man kan bli, som jag varit, väldigt trött de första 14 dagarna), jag sover extremt gott och dessutom har min knävärk nästan helt förvunnit.
Det sista insåg jag en dag när jag skulle plocka upp Gry när jag redan hade Leon i famnen. Det smög sig bort kan man säja...
Du får tro på det eller ej,
men jag vågar i alla fall inte ta av mig det nu när jag slipper så mycket onödig ont!
Åk ner till Paus för att skaffa dej ett du också!!

6 kommentarer:

Ulrika Karlsson sa...

Hejsan Lina! Får jag fråga vad den här kostade? Tänkte kanske att det hade varit en idé till morsdag-present =o)
Vad roligt att ni ska gifta er! Grattis till det!
Mvh Ulrika

Lina Gson sa...

De kostar 295:- hos oss. Min mamma får ett i morsdagspresent i alla fall :) Pappa får ett han med så han inte blir avis hihi!
//Lina

Ulrika sa...

Nu har jag varit inne och handlat ett till mamma!! Såg att du var upptagen med att klippa en tjej så jag tänkte inte störa. Ska bli spännande att hör hur hon kommer uppleva detta. Min pappa kan tyvärr inte få någon, han har en ICD typ pacemaker. Min syster blev väldigt inspirerad och vill nog också ha en.
Ha det gott Lina! /Ulrika (Stefans sambo)

Lina Gson sa...

Jag såg dig också Ulrika! Men när jag skulle gå fram så hade ni redan gått... Jaha det blir ju säkert korvfest snart;) Hör av dej om vad mamsen din, och ev din syster då, tycker om bandet! Hälsa Stefan! Kramar

Ulrika sa...

Min mamma tycker sig redan ha blivit bättre i sitt knä som har gjort ont ett tag, så det är ju positivt!
Så synd att vi hade hunnit att gå, jag hade inte varit i Saluhallen innan, var ju jättemysigt!

Lina Gson sa...

Ja det var mysigare förr när det fanns lite fler butiker, men det är som det är... Skönt att hon blivit bättre! Jag känner själv att mina knän blivit bättre, jag sover bättre och är nu mer också piggare! Har helt glmt av att höra med mamma o pappa och svärföräldrarna om vad de tycker. Får bli morgondagens uppdrag!
Kram på dej Ulrika!