onsdag 25 maj 2011

Lite smått orolig

Min brudklänning, beställd på vinst eller förlust, skulle kommit runt den 20/5.
Yey! Tänkte jag när datumen närmade sig.
Vad kul att äntligen få känna att det är på riktigt, har man klänningen så funkar ju ett bröllop hur det än går.
Nja, kasnke inte, men ni fattar. Klänningen är ju ganska viktig.
Eftersom den enda kontakten vi har haft, jag och klänningstillverkaren, är via mail och jag är ganska dålig på att kolla den så hade jag missat ett meddelande från dom om att den var försenad.
Inte förrän jag lyssnade av min telefonsvarare förstod jag det. En liten person som bröt väldigt, nästan så jag inte förstod, berättade för mig att de behövde svar ang. min klänning.
In gick jag på mailen och där stod det att de inte kunde leverera den förrän den 10/6 fr att den inte gått igenom "bestiktningen".
Shit!!
Sen skällde jag lite och då lovade de att den skulle komma senast den 5/6.
Som sagt, på vinst eller förlust!
Tur att man har en reservplan...
Precis en sån som passar mej...
Nooooot!

Inga kommentarer: