tisdag 24 maj 2011

Äntligen!

Min telefon har den senaste tiden bara gett mej massa onödiga problem...
Först så slutade den att ladda, sen kunde man inte längre prata i den då personen på andra sidan inte hörde nånting...
Får väl tillägga att det är Leon med sitt dreggel som varit i farten, annars hade den nog fortfarande varit en hyvens telefon.
Men i vilket fall så kan man inte använda en telefon som aldrig har batteri eller "talförmåga" (för den som inte förstod det)
Ringde min brorsa och frågade om han hade en gammal som han inte använder, det hade han, men den hänger knappt ihop...
Så nu har jag hört mej för med världens bästa Jonny Ljungberg på Davids om jag kan få köpa en ny telefon, mitt abonemang är ju inte slut.
Men jag fick!!
iPhone 4 here I come!!!
Tycker dock att den vita är snyggare, men då får jag vänta tills nästa vecka.
Vet inte om jag orkar det
Vad tycker ni?

Inga kommentarer: