måndag 7 februari 2011

Shame on Viasat! Eller...?

Svenska nätet funkar inte här...Kom ingenstans från den där inställningsmenyn!
Tror att detta är tredje inlägget jag skriver om hur besviken jag är på Viasat.
Men frågan är om detta verkligen är Viasats fel.
Inne på supporten sa de att det var inställningsfel på signalen (eller nåt), men det betyder väl att paraboljäkeln har flyttat på sej, eftersom det funkat fram till nu.
Kruxet är nu då det här...
Satt och kollade lite vad som funkade om man ändrade lite på inställningarna.
Till slut, när det inte hände något, så blev jag lite wild n' crazy så jag bytte land...
Inget annat funka ju!
Testade, logiskt nog, Danmark först.
Funka inte...
Testade Norge och ja se där!
Det var Norska Top Model.
Fattar bara hälften men det rör ju sej på TV iaf!
Får väl se när detta blir löst!


Inte riktigt på mina vilkor verkar det som...

1 kommentar:

Helena sa...

Hej.

Tråkigt att läsa om att din tv inte funkar som den ska. Lite svårt att säga så här på rak arm vad det kan vara som är fel.
Det bästa vore som du ville ta kontakt med våran kundtjänst, så dom kan hjälpa dig att lösa ditt problem.

MVH Helena
Viasat