torsdag 9 december 2010

Sthlm i bilder och lite till

Underbara Stockholm är bara underbar i sådär max 1 vecka.
Både jag och Tobias fick lite panik i tunnelbanans stress.
Tänk att ha det så varje dag!?
Nej tacka vet jag att bo på landet...
1 buss i timmen är allt som behövs!
Men trots allt hade vi det supermysigt då vi träffade underbara vänner när vi var där!
Snö, pulka, magsjuka o Cupcake Sthlm bl.a!

Tågresan!


Tågresan upp gick superbra med båda barnen.
Gry underhöll sig jättebra med böcker, pussel och lite annat.
En fördel var nog att det var ljust ute så hon kunde se ut.
Leon han sov mest...

Jenny kom o mötte oss på centralen och sen sov vi i hennes megastora lägenhet på 26kvm alla 5
Mysigt!!
Fast mitt i natten vaknade jag av att Gry kräktes. Lakan och kläder byttes sen somnade vi om. Hade sovit jättegott resten av natten om det inte varit för att jag vaknade av samma sak en gång till...
In i duschen och samma visa igen.
Sen var det lugnt!

Jenny, jag, Tobias och barnen tog oss till St Eriksgatan för att hälsa på Tobbes polare Mikael som startat Cupcake Stockholm med en kille till.
Förstår varför de har slutsålt var och varannan dag.
SÅ JÄKLA GODA!
Kaffet också för den delen!







Fick inte med Mikael el Martin på kort, men om ni går in på deras hemsida (Länkad där uppe) så finns massa info om företaget...

Gry o Leon vill ha lite uppmärksamhet nu så fler bilder kommer sen...

Inga kommentarer: