onsdag 1 december 2010

Kan det vara så att?

Bloggtorkan grundar sig i 0 feedback?
Okej jag skiver inte för att få kommentarer, men en nån gång då och då hade liksom inte skadat. Blir ju lite glad när man läser det faktiskt.

I vilket fall så lider jag av bloggtorka just nu. Får panik av att jag känner mej tvungen att skriva. Då blir det så att jag inte kommer på nåt och då blir det inget.

Har inte heller tid att sitta här när jag väl kommer på något att skriva. Så det är som det är.
Leon vaknar nog snart och är hungrig, dessutom behövs det lagas mat. Gry är magsjuk och kommer förmodligen inte äta något. Men hon sitter med sin mjölkflaska i munnen och har lyckats få i henne lite julmust utan kolsyra, hoppas det har samma effekt som vanlig cola.
Inte för att jag vet vad det har för effekt, men mamma säjer att det är bra för magen när man är sjuk, så då är det det.
Hon är inte sej själv alls så det märks att hon är sjuk. Ligger bara i soffan under filten i sin nya, alldeles för stora pyjamas. Dansar inte när det är mysik på TV som hon brukar. Pratar inte så mycket som hon brukar min lilla prinsessa...
Hoppas hon blir frisk snart för imorn åker vi till Stockholm!
Lillan med flaskan, gossen och kisen Timmy i sin nya pyjamas på favoritkudden.
Kan det bli bättre?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig om kommentarerna! Jag satt och tänkte häromdagen på att jag e ganska duktig på att lämna avtryck men kom på när jag läste din blogg nu att nog e dålig på det här inne... ;) LÄmnar ett avtryck och hoppas på att gry mår bättre imon! Kram Frida(www.hennesvardag.blogg.se)

Anna S (Dec74) sa...

Kikar in här lite då och då, men är dålig på att säga hej! :)

Kram Anna