måndag 10 maj 2010

Mycket bajs och kiss just nu...

Gry går och byter blöja på sin docka hela tiden för den har bajsat eller kissat.
Men hon är väldigt duktig för hon har börjat gå på pottan. Inte dockan alltså, utan Gry...
Inte regelbundet, men lite när hon känner för det. 
Väldig smidigt tycker jag... Och lite billigare för den delen.

Var på MVC idag också. Mitt Järnvärde hade minskat sedan inskrivningen och jag antar att det är därför jag är så trött. Men det konstigaste är att jag känner mej ändå piggare nu än jag gjorde vid inskrivningstiden. Men det händer kanske mer i kroppen vid den perioden.
För er som förstår så hade jag 133 i järnvärde då, men bara 114 nu. 
Normalt för en kvinna ska visst vara mellan 120-160.
Järntabletter here I come!!
SVINDYRT!!
Inte nog med det så ska man behöva köpa stendyra halsbrännetabletter... 
Billigt att vara gravid för att man inte dricker, röker eller snusar?
I don´t think so!

2 kommentarer:

Jonna sa...

Morrn, vännen!
Jag trodde ju också att mitt järnvärde var dåligt, iom min trötthet, tji fick jag då jag hade 147 nu - vid inskrivning 157. Så, min trötthet kommer förbli, illa, dock slipper jag de där dyra tabletterna (alltid något). Påtal om trötthet; jag är en sjukling idag, eller jag känner mig så. Trött, huvudvärk och magkrångel. Kan vi ta mysfikan någon annan dag !? Antar att det bara är gravidhormoner, men man vet ju aldrig - vägrar magsjuka!! Förresten, Malin får gärna hänga på, men kan förstå hennes oro. Haha. Mitt nummer; 0734340866. Jag får ditt också, kan bli lite smidigare än att bloggchatta (: puss och kram

Anonym sa...

Jag har lite järntabbleter över, som du kan få =) jag hade bara 100 i järnvärde, med det gick fint det med =) Kram /Sabina