onsdag 6 april 2011

Mitt huvud sprängs!

Har idag genomgått och genomlidit min allra första Migrän!
Vill aldrig mer göra om det... Så snäll migrän hoppa till någon annan för denna tjej har tillräckligt mycket huvudvärk resten av året för att få migrän Också!
Vakna med huvudvärk är en sak, den brukar försvinna med lite alvedon och sedan hålla sej borta.
Men att vakna med huvudvärk och verkligen känna hur den stegrar till den punkt så man verkligen inte klarar av det längre, utan måste springa till toaletten och kräkas.
Huvudet spränger och för varje lite rörelse och ingenting hjälper.
Ringde och väckte svärmor, jag berättar att jag fått migrän, hon svarar direkt
"Ska bara klä på mej, sen kommer jag och hämtar barnen"
Det behövdes inte. Gry var redo att åka till dagis så jag lämnade av Leon på väg därifrån.
Shit vilken kraftansträngning.
Åkte hem och sov i 4 timmar.
Åkte till dagis fr att hämta Gry, som vanligt krävdes det tjat av en mor som inte var riktigt upplagd för detta.
Upptäckte senare att den viktiga kaninen och gossen (snuttefilten) var glömda, men det löste sig, det gör det alltid.
Åkte vidare till farmor, gosade med sonen och fick lite kaffe. Sen var mamma Lina som hon skulle igen.

Inga kommentarer: