söndag 3 april 2011

Alltså välja är inte min grej!

Hur väljer man rätt? Tänk om man väljer fel...?
Det är ju ändå ett ganska viktigt val.
Jag har i alla fall inte tänkt att gifta mej mer än En gång!
Åh jag har tänkt så mycket.
Vet inte vad jag vill ha, bara vad jag INTE vill ha.
Det ska bl.a inte vara någon "brudig" klänning med massa volym o grejer.
Usch, Malin och Malin följde med mej, när vi lite på måfå gick till festgarderoben i stan och jag fick bara panik! Ville bara därifrån! 
Jag vill inte ha en sån klänning, det är inte Jag!
Jaja, jag får annars sätta mina förhoppningar till NY för nu åker vi om mindre än en vecka! Wiiiiiiii!!

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Har jag missat nåt!?! Är det bröllop på G?? Isåfall, va roligt!!!

Lina Gson sa...

Ett väldigt litet sådant men ja det är dags! Jätteskojigt!

Frida sa...

Man får gratulera! Kramar

Anna sa...

Va härligt me bröllop! Grattis! Ni kanske redan har beställt brudbukett och andra blommor till er stora dag annars finns jag som väldigt gärna hjälper till;) kram

Lina Gson sa...

Tack så mycket Anna! Läste ditt inlägg om just det. Min jaobbarkompis är florist och har åtagit sej denna veliga men ändå bestämda brudens bukett. Shit det blir nog inget lätt jobb...