onsdag 2 december 2009

Idag är jag sjukare än igår...

...så det blev aldrig något besök i går kväll. Inget glöggmys med hemmabakade gottegodisar. Ska hoppa in i duschen snart för att vara någorlunda fräsch på jobbet. Börjar inte förrän kl 12.
Näsan rinner, huvudet är tätt och jag hade lätt kunnat dricka 5 liter vatten i natt eftersom jag inte kunde andas med näsan på hela natten. Kl 5 imorse, när Gry redan sovit hos oss i 3 h (hon får det när hon är sjuk för av någon anledning sover hon bättre hos oss då medans hon annars inte sover alls bra i vår säng), fick jag nog och gjorde något som jag har lovat mej själv att aldrig göra någe mer. Jag gick ner för att spraya i min näsa lite droger, dvs nässpray. Har varit beroende utav det så det är väl inte så jättebra att börja igen. Får dessutom stora sår i näsan som aldrig försvinner, eller jo, men det tar nog 3 mån eller så.
Usch jag känner mej helt däng i huvudet idag... Tror att jag kommer se ut som en zombie på jobbet faktiskt.
För övrigt så har låssmeden varit här och fixat våran altandörr. Någon knäppis har varit här och försökt bända upp handtaget när den varit låst. Sen så gick det inte att använda, men nu är det fixat iaf. Känns bra... Nu kan vi låsa om oss ordentligt igen...

Vi var i Sthlm i helgen, det var där jag och lilla Gry blev sjuka. Vi har inte varit sjuk på hela hösten, inte Gry heller, så det var väl vår tur nu. Tobias får ju spraya kortisonnässpray i snoken fortfarande, han har gjort det i ca 2 veckor nu.
Vi var och hälsade på Anders, Emelie, Juni och lille Sebastian. Han fyllde 1 onsdagen innan vi kom upp (vi kom upp på fredagen) så det var barnkalas på lördagen vilket Gry tyckte var väldigt roligt. Massa barn som var i hennes strl, hon är ju annars alltid minst, även om barnen ibland är yngre.

Nej, nu ska jag röra på mej. Måste ju snart åka till jobbet...
Bilder kommer snart...

Inga kommentarer: