onsdag 25 november 2009

Jag och mamma har varit på Asia Spa


Helt underbart var det...
Har aldrig varit där innan så det var en helt underbar upplevelse.
Kände att jag blev lite bitsk i en bastu bara, men jag tycker att om det står avslappningsbastu (48 grader) på dörren och fyra pers ligger på sina handdukar och verkligen slappnar av, då sätter man sej väl inte brevid och viskar med varandra precis som om man inte hörs??
Såhär löd det då:
Lina: -Ursäkta mej, men kan ni kanske sätta er där ute och prata?
Tanten: -Men vi vill ju sitta i värmen.
Lina: -Jo men detta är en avslappningsbastu och jag känner mej inte riktigt avslappnad när ni sitter där och pratar.
Tanten: -Det var ju tråkigt... (läses på ett tyket sätt)
Lina: -Ja det är tråkigt (läses på ett lika tyket, nästan argt sätt)
Vad som händer:
Damerna blir tysta i ca 10 sec sen bestämmer de sej för att avslappningsbastun med en arg småarnsmamma i var nog inte det bästa stället att mucka på.
Watch out Varberg! Here I come!!!


OBS! Det är inte jag på bilden.
Det är någon från Asia Spa som tagit dessa...

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Way to go Lina! Ska det vara avslappning så ska det vara tyst, helt rätt!

Anonym sa...

ja det e underbart där, ja å kp har faktsikt haft turen att komma dit när det vart helt tomt=) ja går ju in gratis där med en vän alltid, så underbart=)=) puss malin L