torsdag 9 juni 2011

Den är här!

Men den var lite för taight...
Typiskt!
Hoppas att sömmerskan kan trolla lite med den. Kan dock inte förstå varför de inte syr den 6 cm mindre än mina egna mått som jag skickat till dom...
Men den är såå fin, hoppas verkligen att hon kan göra något åt den, annars blir det att hitta en ny på två veckor... Roooligt!
Skor har jag fixat i alla fall. Riktigt fina till och med, de låg i källaren här hemma och väntade på att bli återupptäckta. Lite upprustning sen ready to go! Bokstavligt talat.

Skattekontoret kände att de ville sponsra vårt bröllop också så de skickade lite pengar till mig och Tobias igår. Smidigt tyckte jag och gick o köpte mej en vigselring.
Förmodligen den billigaste i världshistorien. Kostade bara 80:-!
Hade egentligen inte tänkt ha någon viselring alls, bara gravera vårt bröllopsdatum på förlovningsringen. Men sen tänkte jag ett steg till och kände att en vigselring får man väl ändå ha, i alla fall för symbolens skull...
Så jag gick ner till silversmeden i hamnen och köpte en lite smal silverring som passade alldeles utmärkt till den ring vi redan hade. Den är från samma ställe, fast gjord av tjejen som hade stället innan.

Vad har vi mer gjort?
Mammagruppen var här idag. Vi hade som vanligt väldigt mysigt! Men det märks att barnen går igenom perioder ungefär samtidigt. Idag var det mycket mammigt, i alla fall från Leons sida. Men visst är det mysigt när ens barn vill gosa!?

Leon blev hela 9 månader igår!
Tiden går så himla fort!!
Sötaste lille killen i världen såklart

1 kommentar:

Anna sa...

Ja tiden springer iväg barnen blir stora alldeles för fort;)
Va härligt att du fått löst det med skorna! Håller tummarna för att dom lyckas få till det med klänningen!
Kram