söndag 4 oktober 2009

Söndag söndag söndag...

...eller bulldag bulldag bulldag? För idag är det ju faktiskt kanelbullens dag. Har blivit bjuden in till våra gamla grannar för lite bullbak, men jag var inte på riktigt bakhumör, även om jag saknar dom väldigt mycket. Tobbe vaknade precis när jag tänkt åka in i vilket fall och då blev det verkligen inte av.
Gry och jag gick upp så sent som halv tio, hon var nog trött imorse eftersom hon var vaken till 00.30 i natt. Tänkte åka med Lotta o Bia till Vapnö på fest- och bröllopsmässa. Mysigt att få åka iväg lite, och så tänkte jag att eftersom Tobbe ändå aldrig vill följa med på något sånt så kan han vara hemma med Gry. Men när jag skulle åka vid kvart över tio imorse så låg Tobbe fortfarande i sängen och åmade sej, fick öppna balkongdörren för det luktade så mycket bakfylla där inne. Så det var bara att ringa Lotta o säja att de kunde åka utan mej. Besviken kan man säja att jag blev.
Men när Tobbe väl gick upp så lovade han mej att följa med ändå, men för säkerhetsskull så ringde vi våra vänner på plats för att kolla läget. Men läget var väldigt svalt=ganska tråkig mässa. Så vi valde att styra vår kos till McDonalds Varberg Nord. Mums!! Gry fick också sin första Happy Meal. Okej ni kanske tycker det är tidigt, men man kan äta allt så länge man äter med måtta, så tycker jag iaf. (Hon drack t.ex juice istället för läsk och hamburgaren var helt naken, bara biffen o brödet.)
Nu sitter vi här hemma framför brasan och fotbollen och bara myser. Gry sover och det blåser näst intill storm utanför...
Nu är hösten här och jag plockar fram alla alla ljusen. Mys mys!!

2 kommentarer:

angi sa...

Hejjj på dig . det var ett tag sen . Hoppas allt är bra .. Jo men jag kommer in på forevers hemsida. Forever21.com funkar utmärkt här. Testa igen imon kanske?

Krrraamm

Lina sa...

Hej och godkväll i stugan.

Jag tittar gärna ut imorgon om du är hemma? Ska lämna Ella tidigt på dagis, redan klockan 8, men om du är vaken vid 10-tiden så kommer jag gärna ut och säger hej :D

Men då ringer jag så du får leda mig till rätt hus. Vet bara var Tobias föräldrar bor.

Du kan väl sms eller inlägga mig om du kan :D

Trevli forts. kväll